زمان پخش سريال هاي ماه رمضان 91 + تصاوير
 
همه چی

 باشگاه خبرنگاران نوشت:

سفره افطار رمضان هر سال با پخش سريال هاي مناسبتي حال و هواي ديگري دارد سريال هايي كه در طول يك دهه پخش با وجود فراز و نشيب هاي فراوان از لحاظ كيفي همواره گوشه اي از خاطرات هر بيننده و مخاطب را به خود اختصاص داده است.
شايد كمتر كسي سريال "گمگشته" ساخته رامبد جوان را به خاطر نداشته باشد پخش سريال هاي متنوع و در برخي موارد ‌آموزنده چون ملكوت، ميوه ممنوعه، اغما، در كنار سريال هاي كمدي و طنز چون بزنگاه،‌ خانه به دوش،‌ نون و ريحون، استقبال خوب مخاطبان نشان از اقبال اين سريال ها در دهه 80 دارد.
امسال هم طبق روال هر سال شاهد پخش سريال هاي مناسبتي از شبكه هاي 1 و 2 و 3 و 5 خواهيم بود.
شبكه تهران امسال پيشتاز پخش سريال هاي مناسبتي خواهد بود و هر روز ساعت 19 مجموعه تلويزيوني "شايد براي شما هم اتفاق بيفتد" را به روي آنتن خواهد برد.



در اين مجموعه به كارگرداني راما قويدل بازيگراني چون امير محمدزند، پويا اميني و شهرام عبدلي، حسن اسدي، علي رام نورايي، هيلا اكراني، ميترا حجار، ايرج نوذري و اشكان خطيبي به ايفاي نقش مي پردازند.
در ساعت 20:50 شاهد پخش سريال مناسبتي "خداحافظ بچه" به كارگرداني منوچهر هادي از شبكه 3 سيما خواهيم بود.



"خداحافظ بچه" روايتگر داستان زوجي خوشبخت است كه در آ‌رزوي تولد فرزند به سر مي‌برند و در اين ميان وقوع اتفاقي غيرمنتظره زندگي آرام اين زوج را به هم مي‌ريزد اين دو با انجام آزمايش در مي‌يابند مشكل ناباروري دارند و به همين دليل تصميم مي‌گيرند سرپرستي كودكي را برعهده بگيرند.


در خداحافظ بچه، بازيگراني چون آ‌تيلا پسياني، بهاره رهنما، شهرام حقيقت دوست، مهراوه شريفي نيا، بهنوش بختياري، ناصر گيتي جاه و شهين تسليمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.



شبكه 1 سيما امسال در ساعت 22:30 سريال مناسبتي "راز پنهان" ساخته فلورا سام را به روي آنتن خواهد برد.



در اين سريال بازيگراني چون داريوش ارجمند، پروانه معصومي، محمود عزيزي، الهام حميدي، كامران تفتي و لادن طباطبايي و سعدي پورصميمي به ايفاي نقش مي‌پردازند.



"راز پنهان" داستان دو دوست قديمي است كه پس از سال ها بر اثر اتفاقي دوباره با يكديگر مواجه مي شوند آن دو به ياد خاطرات خوش كودكي قصد دارند دوستي خود را  ادامه دهند اما طولي نمي‌كشد كه بروز حواشي رابطه آن دو را دستخوش تغيير مي‌كند.
در ايستگاه آخر پخش سريال هاي مناسبتي شاهد پخش سريال "چمدان" ساخته خسرو ملكان از شبكه 2 خواهيم بود در اين سريال كه در رقابت با سريال "روياي گنجشك ها" ساخته راما قويدل براي پخش از شبكه 2 انتخاب شد بازيگراني چون فتحعلي اويسي،‌ ميرطاهر مظلومي، حسن قاضي مرادي، فلور نظري و يوسف صيادي و ارژنگ اميرفضلي به ايفاي نقش مي‌پردازند.



"چمدان" روايتگر داستان چمداني است كه دست به دست مي‌چرخد و ماجراهاي جالي را پشت سر مي‌گذارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.kianmarketcr7.loxblog.c om و آدرس omidkiani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 27142
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

برای ورود به چت روم کلیک کنید

كد چت روم